Oplevering en nazorg
Tijdens de oplevering van de vijver was er een kleine tegenslag. “Bij de oplevering bleek er een kleine lekkage te zijn bij een van de lampen. Maar dat hebben ze binnen enkele dagen opgelost, zonder gedoe. Dat gaf ons veel vertrouwen in de service,” vertelt Dennis. Ook, toen er na de winter wat algenproblemen ontstonden, hoefde Dennis niet te twijfelen over de ondersteuning. “We hebben contact opgenomen en kregen direct de juiste producten en adviezen om het water weer helder en gezond te krijgen. Dat was echt een fijne ervaring.”
Een ‘grappig’ detail: de vissen
Een opvallend detail dat Dennis graag deelt, is het verhaal van de vissen. “Bij de oplevering kregen we er twintig visjes bij, wat natuurlijk een mooie aanvulling was op de vijver. Helaas bleek de vijver na de winter nog niet helemaal in balans. Het was echt balen, want de visjes overleefden de winter niet. Maar zodra we dit aangaven werd er meteen actie ondernomen. We kregen zonder problemen twintig nieuwe vissen. Dat laat zien hoe goed de nazorg is. Ze zorgen er echt voor dat alles in orde is.”
Genieten van het eindresultaat
Nu de zwemvijver al een tijdje in gebruik is, is Dennis enorm blij met het resultaat. “Het is een aanwinst voor de tuin waar we de afgelopen zomer ontzettend van hebben genoten,” zegt hij. De zwemvijver, die dankzij het zwarte zeil snel opwarmt in de zon maar toch aangenaam verkoelend blijft, biedt de perfecte mogelijkheid om op warme dagen even af te koelen.